wtorek, 28 marca 2017

Rozpoczynam przygodę z figurkami !

Hej !

Zacznę od tego ,że się z Wami przywitam i opowiem trochę o mojej "niedużej" kolekcji.

Jestem Madzia mam 13 lat a figurki zbieram od 6 roku życia !
Obecnie mam ich ponad 200 jednak liczba ciągle się zmienia.
Do kolekcji wliczają się konie , ssaki , płazy , gady i rzadko kiedy ptaki i ludzie.
Zbieram figurki Schleich , Bullyland i Collecty ale czasem zdarzają się breyer'y , LTD 'ki i Papo.

Moją pierwszą figurką był koń (klacz) z firmy schleich. Obecnie nie pamiętam już jakiej jest rasy i gdzieś mi zaginęła :(

W tym blogu będę opisywać moje nowe i stare figurki.
Przyjrzymy się im z bliska i poznacie moje zdanie na temat nowinek w figurkowym świecie.

Wiem ,że podobnych blogów i stronek na temat owych figurek jest sporo ale ja postaram się zrobić coś odmiennego , nowego !

Planuje sesje w plenerze i czasem scenki z udziałem moich figurek.

Jeśli chodzi o pojawianie się nowych modeli to myślę ,że kupuje je często chodź niektórzy kupują częściej.
Powiedzmy ,że figurki będą się pojawiać co 1miesiąc bądź 2 :)




3 komentarze:

  1. Hej Magda 😀 bardzo się cieszę, że dołączyłaś do blogerów, o tematyce figurek, chętnie będę zaglądać 😉. Pozdrawiam! Oraz zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuję !
      Bardzo się cieszę ,ze będziesz zaglądać :D
      Na twojego bloga na pewno zajrzę :)

      Usuń
  2. Witaj Madziu! Widziałam, że ostatnio skomentowałaś mojego bloga, więc zajrzałam do Twojego i bardzo spodobało mi się to, że masz ich więcej :) Piszesz z prawdziwą pasją, a ta fotka z kotkiem jest po prostu świetna, zakochałam się !:D Ogólnie fajnie, że zbierasz i piszesz o swoich figurkach, robisz też bardzo ciekawe zdjęcia z udziałem swoich zwierzaków ;) Na pewno będę tu często zaglądać i zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam ciepło Ciebie i Twój zwierzyniec :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz przeczytaj:

REGULAMIN KOMENTOWANIA :
1. Nie przeklinaj
2. Szanuj innych komentujących
3. Pamiętaj ,że każdy może wyrazić swoje zdanie
4. Nie hejtuj blog nie jest od tego !
5. Swoją wypowiedź zamieszczaj w góra 3 komentarzach
6. Pisz komentarze tylko na temat bloga
7. Jeśli coś Ci się nie podoba po prostu nie komentuj.

Dziękuję :)